søndag den 3. juni 2012

En lille strik


DER har ikke været meget tid til strik her i foråret, men det er blevet til lidt babystrik, da der er kommet babyer til verden i vores omgangskreds.



NYLIG er denne lille trøje kommet af pindene. Resultatet er blevet godt, når jeg selv skal sige det, men opskriften var noget omstændig med mange krumspring for at undgå montering. Jeg lavede nogle modifikationer undervejs, da jeg hellere ville sy sammen end samle masker op.

GARNET - Campolmi Roberto Filati Svezia Merinos - fik jeg for et års tid siden af Hanne. Længe har jeg ledt efter et lille strikkeprojekt, hvor det ville passe med de 100 gr. som jeg havde. Det var helt perfekt til denne trøje, hvor jeg brugte ca. 90 gr.






FAKTA:
Mønster: Demne by Annie Cholewa
Garn: 90 gr. Campolmi Roberto Filati Svezia Merinos - fv. blue - pind nr. 4,0 mm.
Start: 17. maj 2012
Slut: 27. maj 2012
Særlig teknikker: Provisional cast-on


1 kommentar:

Kære Bloglæser

Det er altid dejligt med kommentarer til blog-indlæggene!

Ha' en god dag.

Hilsen LisbethK